12.06.2010

Sommer er farger !!


Nå er det masse farger som er inn. Både på klær og interiør. Og uten tv gir det en herlig sommerfølelse :)
Disse flotte salatbollen og bakerbollen i hard plast er i en flott limefarge (Fargen kommer ikke helt fram )
Denne bakermuggen er ett must når man lager pannekaker og vafler.
Du heller bare røren rett i pannen og i jernet.


Disse flotte produktene er kjøpt inn til "ha dem på salg" Kun 39 kr stk !!
Kanskje en flott vertinnegave ?


En tøff bordgrill i sprek lime. Vi kommer også til å få dem i lilla :) Den grønne skålen har vi også i flere farger !!

Vil ha som salatbolle :)




Sommer er grill, privat så griller vi mye. Og jeg må si at til en estetiker som meg så passer det meg. Disse grillredskapene i herlige farger !!




Nydelige "sommerservis og bestikk i verdens fineste lilla farger.


Sommerfølelse !!








Polka dotter er inn !! Hos oss får du duker i mange flotte farger med hvite polkadotter.
Her i rødt.




Vi har hatt mange flotte utemøbler, og vi har solgt en del, men vi har fått inn flere modeller.
Så kom innom før du kjøper deg nye...det vil du ikke angre på.





Denne pølserullen er supergenial. Jeg har ikke sett slike på andre steder enn på bensinstasjoner.
Denne skal jeg kjøpe i sommergave til en som elsker å grille.


Ellers har vi dag lørdag den 12 vært i Trønder Avisa.
Og det er kjempebra.

Hvis du ikke har avisa eller bor langt fra Nord Trøndelag så kan du gå inn HER å se det på nettet.
Vi ønsker dere en riktig god helg !!

3 kommentarer:

Violetta sa...

Fy søren, så flotte ting, også så billig da! Kan ikke du som har så stor "makt" få denne butikken til å flytte sørover - helst syd for Sinsenkrysset! Har veldig lyst på en Cirobutikk her! Nå skal jeg inn å sjekke Adressa! :)

Violetta sa...

Unnskyld, Trønder Avisa var det visst! ;-)

Refleksjon på livsvegen sa...

Så masse fint..